Timp de zece zile, în perioada 21 – 30 octombrie 2016, Bucureştiul devine o capitală europeană a teatrului. Festivalul Naţional de Teatru aduce aici nu numai cele mai semnificative spectacole din ţară, nu numai cei mai importanţi creatori români, dar şi vedete ale teatrului şi dansului european. Legende vii, creatori de elită, simboluri ale creaţiei teatrale şi coregrafice europene din ultimele decenii vor veni, unii pentru prima dată, în România. Iar spectacolele lor, care au cucerit marile capitale, pot fi urmărite în această ediţie a Festivalului.Pentru ei, creatorii, pentru publicul care este invitat să se simtă altfel în această perioadă, pentru noi toţi, care ieşim dintr-un timp al normalităţii cotidiene, FNT vine şi cu una dintre cele mai frumoase, cunoscute şi apreciate maşini din lume.
Mercedes-Benz este maşina oficială a Festivalului Naţional de Teatru.
Cu o puternică tradiţie marcată de rigoarea germană, dar şi cu o istorie încărcată de vise, de creaţie, de implusionări pentru o tehnologie din ce în ce mai avansată, Mercedes-Benz scrie pagini din istoria automobilului sub frontispiciul stelei sale călăuzitoare.
Simbol al eleganţei şi calităţii şi unul dintre cele mai puternice branduri de maşini din întreaga lume, Mercedes-Benz continuă să inoveze, sub semnul pasiunii şi perfecţiunii. „În căutarea firească a excelenţei” reprezintă şi un ghid, dar şi un drum al asocierii Mercedes-Benz cu evenimente notabile din România, Festivalul Naţional de Teatru fiind înscris în acest portofoliu în ultimii trei ani.
În următoarele zile pot fi întâlnite prin oraş maşinile Mercedes-Benz inscripţionate cu semnul FNT, purtând invitaţii şi artiştii la repetiţii, la spectacole, la interviuri. Ca într-o adevărată capitală europeană a teatrului!
FESTIVALUL NAŢIONAL DE TEATRU, ediţia a 26-a
EDIŢIE DESFĂŞURATĂ SUB ÎNALTUL PATRONAJ AL PREŞEDINTELUI ROMÂNIEI
21 – 30 octombrie 2016
Organizatori, parteneri
PRODUCĂTORI:
– UNITER – Uniunea Teatrală din România
– Teatrul Naţional „I.L. Caragiale” din Bucureşti
PROIECT CULTURAL FINANŢAT MINISTERUL CULTURII:
– Ministerul Culturii
CO-PRODUCĂTORI:
– Primăria Municipiului Bucureşti
– ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului Bucureşti
SPONSOR PRINCIPAL:
– BRD
PARTENERI:
– ICR – Institutul Cultural Român
– TAROM
– ITI / Institutul Internaţional de Teatru
– British Council
– Muzeul Naţional de Artă al României
– Port Cultural Cetate
EVENIMENT REFLECTAT DE:
– Televiziunea Română
PARTENER DE TRADIŢIE:
– Societatea Română de Radiodifuziune
PARTENER MEDIA PRINCIPAL:
– ADEVĂRUL
EVENIMENTELE FNT SUNT GĂZDUITE DE:
– TEATRUL „L.S. BULANDRA”
– TEATRUL ODEON
– TEATRUL ACT BUCUREŞTI
– OPERA NAŢIONALĂ BUCUREŞTI
– TEATRUL DE COMEDIE
– TEATRUL METROPOLIS
– TEATRUL UNTEATRU
– GODOT CAFE-TEATRU
– TEATRUL NOTTARA
– TEATRUL MIC
– TEATRUL LUNI DE LA GREEN HOURS
– CREART – TEATRELLI
– PALATUL UNIVERSUL
– GALERIA DE ARTĂ KUBE MUSETTE
– LIBRĂRIA CĂRTUREŞTI VERONA
– ARTMARK
SPONSORI:
– Farmexim
– Domeniile Blaga
– AEF – Asociaţia Arbitrii Eleganţei
MAŞINA FNT:
– Mercedes Benz
CU SPRIJINUL:
– MOL România
EVENIMENT SUSŢINUT DE:
– Europa FM
PARTENERI CULTURALI:
– RFI
– IGLOO
PARTENERI MEDIA INTERNAŢIONALI:
– Radio Europa Liberă
– Deutsche Welle
PARTENERI MEDIA:
– COCOR
– Ziarul Metropolis
– Phoenix Media
– MediaTrust
– Psychologies