Magazinele Diverta pun la dispoziţia cititorilor un volum inedit semnat de Frank J. Rumbauskas Jr., “Selling Sucks. Cum să spui stop ideii de a vinde şi cum să îi faci pe potenţialii clienţi să cumpere”, Editura Injoy Books.
„O lectură obligatorie pentru orice antreprenor care vrea să aibă un business cu un profit mare. Sfaturile propuse sunt pline de inspiraţie, clare şi, cel mai important, uşor de implementat. Cred sincer că este una dintre cele mai bune cărţi practice de marketing existente pe piaţă. Ia-ţi această carte acum, dacă vrei ca vânzările tale să explodeze şi să faci mai mulţi bani.“, a scris Marie Forleo, autor şi trainer la Fox News Online.
„Îmi place să fac cumpărături, aşa că voi oferi tuturor oamenilor de vânzări pe care îi cunosc o copie a acestei cărţi. Poate că astfel vor înceta să mai apeleze la vechile tehnici, care mă conving pe mine (şi pe toţi ceilalţi oameni) să nu cumpărăm.“, a declarat Michael Port, autorul bestseller-ului “Book Yourself Solid”.
Volumul te îndeamnă să răspunzi la câteva întrebări vitale: Care sunt ţelurile tale? Ce îţi doreşti de la viaţă? Câţi bani vrei să faci? Unde ai vrea să trăieşti? Trece-ţi în revistă ţelurile! Acum, fără să uiţi acele ţeluri, gândeşte-te ce fel de om de vânzări ar trebui să fii pentru a putea ajunge la ele.
Cele mai multe vânzari se întâmplă pentru că oamenii vor să cumpere, nu pentru că un agent de vânzări vrea să vândă.
“Selling Sucks” vă oferă un set întreg de instrumente pe care le puteţi utiliza pentru a transforma radical procesul de vânzare. A vinde nu e important, dar a face o vânzare e chiar foarte important. Aflaţi diferenţa esenţială dintre cele două, citind acest bestseller. Milioane de agenți de vânzări şi proprietari de afaceri sunt prinși într-un dans nesfârșit al constrângerii şi presiunii, dar nu trebuie să fie aşa! Frank Rumbauskas prezintă o nouă metodologie de vânzare – una de parteneriat cu clienţii pentru ai ajuta să cumpere.
Frank J. Rumbauskas Jr. este autorul bestsellerului “Never Cold Call Again: Achieve Sales Greatness Without Cold Calling” ( Hoboken , NJ : John Wiley & Sons, 2006).
Frank este un orator, un consultant şi un îndrumător în domeniul vânzărilor foarte căutat.
Prin intermediul cărţilor, CD-urilor sale şi al programului de îndrumare, a instruit zeci de mii de vânzători, mici afacerişti şi profesionişti independenţi în privinţa modului în care să obţină noi clienţi fără a da telefoane de vânzări nesolicitate.