În cadrul proiectului ”Tineri Inventatori” realizat de Institutul Balassi – Institutul Maghiar din Bucureşti, marţi, 5 martie 2015, începând cu ora 17.30, la Nomad Sky Bar (Str. Smârdan nr. 30) se prezintă la Bucureşti ”Prezi” (prezi.com). Partenerii principali ai programului sunt Közéletre Nevelésért Alapítvány (kozeletre.hu) din Budapesta şi Asociaţia ORICUM (www.oricum.ro) din Bucureşti. ”Prezi” este un software pentru prezentări de succes, care a reinventat structura prelegerilor şi prezentaţiilor în viziunea a milioane de oameni. Invitatul evenimentului, Faix Csaba, PR manager, va prezenta publicului povestea de succes a Prezi şi etapele prin care s-a dezvoltat acesta din 2009 şi până astăzi. Faix Csaba are peste 20 de ani de experienţă în comunicare, a fost jurnalistul şi şeful jurnalului de ştiri de la postul TV2, apoi şi-a început propriul business: o companie de training şi consultanţă media. Din 2014 este responsabil de comunicare a Prezi în Europa, Asia şi Australia. Mai mult, se ocupă de strategia de employer branding şi de programul de caritate al companiei la nivel mondial.
Compania Prezi are două sedii, unul în Budapesta şi altul în San Francisco, în care lucrează peste 280 de angajaţi. Cei 55 milioane de utilizatori ai software-ului Prezi sunt din 190 de ţări şi au creat peste 160 de milioane de prezentări, iar numărul continuă să crească. La fiecare secundă apar trei prezentări, conform Prezi.
Prezentarea se realizează în cadrul întâlnirilor Aperitiv Creativ organizate de Asociaţia ORICUM. Sub deviza “dezbateri relaxate despre industriile culturale şi creative”, Aperitiv Creativ este evenimentul care conectează comunitatea creativă din România la modele de bune practici din antreprenoriat. Intrarea este liberă. Programul se desfăşoară în limba engleză.
Obiectivul proiectului Tineri inventatori, realizat de Institutul Balassi – Institutul Maghiar din Bucureşti este prezentarea în capitala României, a tinerilor inventatori maghiari şi a startupurilor de succes. Proiectul pune baza relaţiilor ştiinţifico-economice, precum şi a unor proiecte profesionale comune şi creează condiţii ideale de colaborare creativă şi de inspirare reciprocă.
Despre Asociaţia ORICUM
Asociaţia ORICUM activează de peste 5 ani în domeniul industriilor culturale şi creative. Misiunea Asociaţiei este de a deveni o sursă majoră de know-how pentru organizaţii de profil, artişti, creatori, instituţii şi firme. Prin proiectele dezvoltate ne-am propus să transformăm felul în care sectorul cultural şi creativ contribuie la dezvoltarea României prin fixarea pe agenda publică a conceptului de industrii creative şi colaborarea cu sectorul public pentru dezvoltarea domeniului, demonstrarea legăturii puternice dintre creativitate şi dezvoltare economică, conectarea profesioniştilor din industriile creative astfel încât să contribuim la consolidarea breslei creative şi dezvoltarea sistemului educaţional din România în spiritul creativităţii.
Mai multe informaţii pe www.oricum.ro, www.facebook.com/oricum
Despre Institutul Balassi – Institutul Maghiar din Bucureşti
Institutul Balassi – Institutul Maghiar din Bucureşti consideră de o importanţă majoră prezentarea tinerilor inventatori maghiari şi a startupurilor de succes, sprijinirea talentelor tinere, precum şi promovarea schimbului de experienţă în domeniul ştiinţelor şi al industriilor creative. Între creativitate, inovaţie şi creşterea economică există o legătură strânsă, organică. Obiectivul proiectului Tineri inventatori este să pună baza relaţiilor ştiinţifico-economice, precum şi a unor proiecte profesionale comune, să creeze o atmosferă ideală pentru colaborarea creativă şi inspirarea reciprocă.
Detalii pe www.ccu.ro, www.facebook.com/InstitutulMaghiar
Közéletre Nevelésért Alapítvány
Fundaţia oferă sprijin unor persoane care simt o nevoie profundă să-şi modeleze propria lor viaţă şi propriul habitat, care vor deveni cetăţeni activi, creatori şi creativi, responsabili pentru propria persoană, care îşi asumă un rol în viaţa publică, depăşind starea expectativă şi pasivitate în cadrul societăţii. De asemenea doreşte să ofere ajutor persoanelor cu această atitudine, pentru ca dezvoltându-şi cunoştinţele să devină capabili să recunoască, să-şi asume şi să reprezinte interesele comunităţii dincolo de propriile lor interese. Se axează pe omul succesului, care se autocunoaşte, se autoexaminează, care cunoaşte şi examinează situaţiile şi prin asta îşi propune şi realizează obiective.
Detalii pe www.kozeletre.hu