La Editura Curtea Veche, în colecția “Cărți cheie”, a apărut volumul “Da! Cum vă pregăteşte un „nu“ pentru acel „da“ care vă modelează viitorul” de John Fuhrman, în traducerea lui Marius Chitoşcă.
Pornind de la principiul foarte cunoscut care spune că „nu poţi ajunge mare, dacă n-ai fost mai întâi mic“, John Fuhrman susţine un punct de vedere extrem de clar: nu poţi atinge succesul, dacă n-ai cunoscut mai întâi eşecul. Nu că ar fi vreo plăcere în a fi refuzat — nimeni nu susţine asta! Numai că eşecul înseamnă o lecţie — te face să vezi unde ai greşit. Şi, de asemenea, îţi arată cum te poţi corecta. Data viitoare, vei fi cu mult mai bun. Dar ca să ajungi mai bun, nu trebuie să te resemnezi în faţa eşecului. Nu accepta ca un refuz să însemne sfârşitul definitiv! De multe ori, un „nu“ nici măcar nu are legătură cu tine, personal. Dacă perseverezi, în final vei şti cum să atingi şi să menţii succesul. Nu te uita împrejur, la cei care vor să te tragă înapoi — în cele mai multe cazuri, lor nu le pasă cu adevărat de tine. Deci, ţie de ce ţi-ar păsa de ei? Mergi înainte cu entuziasm şi vei ajunge acolo unde îţi doreşti. Iar dacă îţi păstrezi încrederea şi optimismul, nu vei ajunge acolo singur. Entuziasmul e contagios — şi indispensabil. El îţi dă curaj să înaintezi printre refuzuri, astfel încât să poţi ajunge, pas cu pas, la succes. Căci tot ce nu te omoară te face mai puternic!
John Fuhrman este un orator profesionist care a susţinut discursuri în întreaga lume. De asemenea, e autor de cărţi motivaţionale, consultant specializat în atingerea performanţei de vârf şi preşedinte-fondator al companiei Frame of Mind, Inc. Se numără printre cei mai cunoscuţi experţi în instruirea personalului din vânzări, fiind el însuşi un lider premiat în domeniu. Discursurile sale sunt urmărite mai ales pentru mesajele referitoare la dezvoltare personală, leadership, motivaţie, muncă în echipă şi socializare. Printre firmele pe care le-a consiliat se numără şi companii din topul Fortune 100. Este un om dedicat întrajutorării altora, susţinându-i pentru ca aceştia să reuşească în viaţă — atât personal, cât şi profesional — şi să creeze ceva remarcabil în lume.
A fost inclus în categoria Who’s Who in Executives and Professionals, iar punctul său forte în motivarea oamenilor constă în faptul că îi ajută să îşi înfrunte cele mai mari temeri şi să treacă peste refuzuri, astfel încât pe viitor ei să-şi poată atinge potenţialul real.
Fuhrman este şi autorul unor cărţi cu statut de bestseller internaţional, care au fost traduse în câteva limbi. Prin titlurile pe care le-a publicat (şi care s-au vândut în peste 500 000 de exemplare, pe cinci continente), a schimbat în bine vieţile foarte multor oameni.