Sâmbătă, 25 iunie 2022, de la ora 17:00, la Librăria Humanitas Kretzulescu din București se lansează albumul de fotografie ROMANIA NOW. Prefața albumului poartă semnătura actorului Horațiu Mălăele, alături de Daniel Penciuc – director de comunicare și strategie Nordis Group. Cei doi vor discuta despre imaginea României.
Primul proiect al inițiativei ROMANIA NOW este un album de fotografie prin paginile căruia devii martorul momentelor de sărbătoare ale țării noastre. Demarat în noiembrie 2021, proiectul a debutat cu un concurs. Talentul fotografilor s-a evidențiat printr-o serie de postări online. Mii de imagini care animă vise de vacanță, tihnă și zile de poveste, dar și curiozități arhitecturale și oportunități de aventură, au fost înscrise în concurs printr-o simplă postare.
Prin paginile sale, albumul de fotografie ROMANIA NOW își propune să-și poarte cititorii prin poveștile României, surprinse de fotografi talentați în drumurile sau zborurile lor prin țară.
Nordis Group, prin Fundația Nordis, și inițiativa ROMANIA NOW și-au asumat responsabilitatea de a vorbi lumii despre România, de a promova imaginea de țară, prin a susține și a dezvolta ideile, proiectele și eforturile menite să amplifice brandul țării noastre.
Calitatea și emoția surprinsă în fotografii a îngreunat decizia juriului format din personalități de renume din industria de travel și lifestyle: F. Dilek Uyar – Photographer National Geographic Turkey, Cătălin Gruia – Editor in Chief National Geographic Romania, actrița recunoscută internațional Catrinel Marlon, Emanuel Poștoacă – Founder Nordis Group, Karin Mueller – Senior Picture Editor Conde Nast Traveller UK, și Raluca Michailov – Owner & General Manager Forbes Romania.
Marele premiu în valoare de 10.000 de euro a fost câștigat de fotograful care a surprins Transfăgărășanul la crepuscul, șerpuit de luminile mașinilor care părăsesc traseul. Următoarele 25 de fotografii au fost premiate cu câte 500 de euro.
ROMANIA NOW este o inițiativă a Fundației Nordis și Nordis Group, menită să susțină fiecare idee care amplifică brandul de țară. Inițiativa a debutat cu un concurs de fotografie care arată frumusețile României, aici și peste hotare. Albumul rezultat, care cuprinde 26 de fotografii câștigătoare, a vorbit în imagini spectaculoase despre țara noastră la Expo Dubai 2020 și va putea fi achiziționat din librăriile Humanitas. Cele 26 de fotografii au fost proiectat pe ecrane digitale din 7 orașe ale lumii (New York, Sydney, Londra, Roma, Dubai, Tel Aviv, București), cu ocazia zilei naționale a României, acum fiind expuse în lobby-ul Nordis Hotel Mamaia.
Cu o experiență de 20 de ani ca antreprenor în domenii precum e-commerce, HoReCa și advertising, Daniel Penciuc a studiat jurnalism și comunicare în țară și în SUA, fiind bursier al New York University. Daniel Penciuc, partener Nordis, coordonează strategia și comunicarea Nordis Group, dar activitatea sa include și componenta de viziune și strategie de design pentru noile proiecte de dezvoltări hoteliere și rezidențiale Nordis.