Sâmbătă, 28 aprilie 2018, ora 18:00, la librăria Humanitas (Strada Domnească nr. 45, Galați) va avea loc lansarea volumului „Ghid de supravieţuire în call center (şi orice altă corporaţie internaţională; volumul II), de Camelia Bucur, Editura Tracus Arte, 2018. Invitați: Lucian Chiriloi și Cristina Antal. Moderator: Adi Secară.
„Ghid de supraviețuire în call center e despre nervi. Nervi random. Te enervează colegii, te enervează șefii, te enervează șefii șefilor, pauzele sunt prea scurte și fiecare oră e un exercițiu de răbdare. După șapte ani în call center, am învățat că primești mai mult dacă știi unde și când să pupi, că slugărnicia pentru șef poate aduce promovarea, că prieteniile se leagă în funcție de încadrarea profesională, că atașamentul față de un anumit coleg se lasă automat cu surle, trâmbițe, furci și topoare. Și am mai învățat că puterea șefului se destramă când stă, umil și prăfuit, împreună cu subalternii, la coadă la șomaj. După șapte ani, eu am demisionat. Și mulți alți colegi, șefi, șefi de șefi… Dar ”Ghid de supraviețuire în call center” nu e despre cum să demisionezi. E despre cum să-i faci pe alții să demisioneze.” (Cristina Antal)
Camelia Bucur (n. 13 februarie 1984, Galați) a urmat timp de doi ani cursurile Facultății de Litere, specializarea Română – Finlandeză, în cadrul Universității Babeș -Bolyai din Cluj-Napoca și a absolvit Facultatea de Jurnalism la Universitatea Dunărea de Jos, Galați. A colaborat cu ziarul local „Viața Liberă” (1999-2003). Din februarie 2010 scrie pe blogul personal, „Erase Rewind”, pe diverse teme, de la social la personal. În 2014 a obținut locul 2 la concursul „Superblog”. Din 2006, de meserie– corporatist.
Mai multe informații aici: