Vineri, 3 octombrie 2014, a avut loc evenimentul de lansare Wallethouse Paris în România. La eveniment a fost dezvaluită colecţia de portofele de aluminiu Wallethouse Paris – un concept revoluţionar, care transformă un obiect standard, precum portofelul, într-un accesoriu elegant, potrivit stilului de viaţă modern.
Cu un design unisex, paleta de culori Wallethouse Paris a fost subiectul de discutie Nr.1 în seara lansării. Invitaţii au admirat sclipirile metalice a portofelelor de aluminiu, în 12 culori vibrante, ale colecţiei lansate în Romania: Raspberry Wine, Golden Glow, Purple Orchid, Silver Cloud, Blue Lagoon, Coffee Liqueur, Vibrant Orange, Pink Flambe, Ultramarin Green, Royal Blue, Mysterious Black şi Titanium. Culorile îndrăzneţe şi designul rafinat şi extrem de versatil au făcut invitaţii la lansare să catalogheze portofelele Wallethouse ca accesoriu “statement”, potrivit atât pentru femeile cât şi pentru bărbaţii care doresc să îşi reflecte stilul şi personalitatea în fiecare detaliu şi accesoriu pe care îl poartă. Designul minimalist, formele elegante şi funcţionalitate high-tech ale portofelului Wallethouse au impresionat publicul. Invitatii au apreciat stilul versatil al accesoriului şi au fost surprinşi să afle despre beneficial unic pe care îl oferă portofelele Wallethouse – păstrarea cardurilor bancare şi datelor personale confidenţial şi în siguranţă, protejând contra furtului de date prin scanare RFID. Mulţi au fost curioşi să afle mai multe despre cum datele personale pot fi scanate ilegal de pe cipurile cu radio frecvenţă a cardurilor bancare, acţiuni parcă desprinse din filmele de Hollywood cu hacker şi lumea high-tech.
Evenimentul de lansare a fost conceput ca o petrecere stylish, unde invitaţii au avut ocazia să îi cunoască pe creatorii portofelelor Wallethouse Paris şi să socializeze, în timp ce se bucurau de un spectacol de peste 2 ore de muzică live.
Seara a început cu un pahar de vin alb din colecţia Gramma, ritmuri jazzy în surdină, în atmosfera anilor 20’ a Salonului Golescu, cu lumini difuze şi vitrină deschisă total. Totul a fost amenajat ca localul împreună cu petrecerea să se reverse în stradă, iar strada din inima Micului Paris devenea parte a locului de petrecere. În scurt timp , cei peste 150 de invitaţi au fost pusi pe dans de spectacolul de muzică live – un jam de percuţii în ritmuri tropicale, îmbinate iscusit cu melodioasele sunete de jazz ale saxofonului şi un mixaj de muzică electronică, realizat de trupa NoPaMe& Charlie Boy.
Parteneri: Salon Golescu, Lia Aram, Gramma
Parteneri media: Etiquette Magazine, Bucharest style, DivaHair.ro, Vulpescu.eu, Lookool, Express the style. By Ingrid Ispas, InStilulMeu.ro, myfashionteam.tv, StilMasculin, Read my mind (by L&R), Le-Boutique, JurnalLifeStyle, Romania Fashion, Bigcitylife.ro
Lansat in 2013 la Paris, începând cu luna octombrie 2014, Wallethouse Paris este prezent în România în reţeaua de magazine Cărtureşti (Cărtureşti Verona, Cărtureşti Floreasca, Cărtureşti Nord), El Unico (Băneasa Shopping City, Athenee Palace Hilton, Henri Coanda airport, Afi Palace Cotroceni), Luxury Avenue (Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, NicolliGioieli, Vox Maris Grand Resort), în magazinul Designer Concept Store şi ceainăria Rendez-Vous Floreasca.