În perioada 8-16 august 2013, în Alexandria, va avea loc cea de-a opta ediție a Festivalului Național de Teatru Tânăr Ideo Ideis. Campania de comunicare a fost inspirată de unul dintre participanți și îl are în prim plan pe Marcel Iureș, președintele onorific al festivalului. Ideo Ideis este un proiect finanţat de A.F.C.N, realizat în parteneriat cu Ministerul Tineretului și Sportului şi sprijinit de Memo Plus ca parte din proiectul „Români frumoşi”.
“Unul dintre participanții noștri a spus la un moment dat că revine constant la Ideo Ideis pentru că simte că acest festival e despre el și despre toți ceilalți oameni care aleg să petreacă 10 zile din august în Alexandria. Mesajul lui ne-a inspirat și ne-a motivat să facem, pentru prima dată în istoria acestui festival, o campanie de comunicare inhouse, în care noi, echipa de organizare, să vorbim despre noi, gașca Ideo Ideis. O gașcă din care fac parte participanții, vizitatorii care vin în Alexandria special pentru atelierele de dezvoltare personală, alexăndrenii care participă la spectacolele de teatru din cadrul festivalului, oamenii care ne susțin- fie ei sponsori sau parteneri media și mulți, mulți alții.”, a declarat Andreea Borțun, Co-Președinte Ideo Ideis.
Conceptul de comunicare a ediției de anul acesta, “E despre tine”, e tradus prin șapte vizualuri care îi au în prim-plan pe șapte participanți Ideo Ideis, câte unul reprezentativ pentru fiecare ediție a festivalului, un spot de promovare cu Marcel Iureș, unul dintre cei cei mai puternici susținători ai Ideo Ideis, un spot radio și o activare neconvențională într-o serie de pub-uri bucureștene.
„Ideo Ideis este un loc care se definește prin experiență. Fiecare dintre aceste experiențe este înțeleasă foarte personal și trecută prin filtrele subiective ale fiecăruia din cei peste 200 de adolescenți care ajung în fiecare an la Alexandria. Am încercat să transpunem acest gînd în conceptul grafic al ediției de anul acesta. Una din provocări a fost să păstrăm elementul personal și ludic și, tocmai de aceea, am ales să transformăm literele care compun numele festivalului în module care se construiesc și deconstruiesc și să folosim aceste module în vizualurile campaniei”, a adăugat Andreea Borțun.
Programul este disponibil pe http://ideoideis.ro/editiacurenta.
Parteneri: Primăria Municipiului Alexandria, Indygen, BORȚUN•OLTEANU, FITS, UNATC, Godot Café-Teatru, Muzeul Județean Teleorman, Societal, WeAreHere, Conciato, Focus pe Germană, Liceul Pedagogic Mircea Scarlat, Catalactica, Consiliul Județean Teleorman, Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Teleorman.
Ideo Ideis este un festival de teatru organizat de Asociaţia Culturală T.E.T.A. și dedicat procesului de educație alternativă pentru liceenii din România. Evenimentul include șapte secţiuni: atelierele de teatru tânăr, competiţia, atelierele de măiestrie, spectacolele de teatru profesionist, cinemateca târzie, seara povestitorilor și master-clas-urile Ideo Ideis.
Ideo Ideis a aderat la programul Societal de responsabilizare socială și de mediu a evenimentelor.