Vineri, 31 august 2012, ora 20:30, la Centrul Cultural Alternativ (strada Dianei nr.4, zona Rosetti, Bucureşti), va avea loc o nouă seară de lectură şi poetry performance, susţinută şi organizată de Chris Tănăsescu (MARGENTO). Vor participa, alături de Chris Tănăsescu: Anca Bucur, Iulia Militaru, Felix Nicolau, Sebastian Reichmann, iar Cristina Budar va prezenta videoproiecţii. Moderator: Felix Nicolau.
Chris Tănăsescu este autorul a patru volume de versuri şi co-autor al volumului colaborativ MARGENTO, în curs de apariţie la Casa de Editură Max Blecher. MARGENTO este şi numele trupei la care, ca lider, nu face nici muzica, nici pictura, nici linia vocală, deşi se laudă cu ele. Ca şi cu libretul pentru o operă rock compusă de Bogdan Bradu.
Anca Bucur a terminat Facultatea de Litere din Bucureşti. Momentan urmează Masteratul de Teoria Literaturii şi Literatură Comparată din cadrul aceleiaşi facultăţi.
Iulia Militaru a studiat medicina, la Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila”, iar acum este doctorand în literatură română la Universitatea din Bucureşti. A publicat mai multe cărţi pentru copii şi o carte teoretică despre poezie, Metaforic şi metonimic: o tipologie a poeziei. În 2010, i-a apărut primul volum de poezie: Marea Pipeadă.
Felix Nicolau este autorul romanelor Tandru şi rece şi Pe mâna femeilor, apărute la Cartea românească, şi al cărţilor de studii literare Homo imprudens, Anticanonice şi Codul lui Eminescu. A publicat 4 volume de poezie. Colaborator al unor reviste literare şi academic.
Sebastian Reichmann debuteaza in 1966 în suplimentul Povestea Vorbei al revistei Ramuri, bucurându-se de aprecierea entuziastă a lui Miron Radu Paraschivescu, Dumitru Ţepeneag, Nora Iuga, Leonid Dimov, Vintilă Ivănceanu şi alţi viitori membri ai grupului zis oniric. În septembrie 1967 îi cunoaşte pe Gellu şi Lygia Naum, de care îl va lega o prietenie esenţială pentru poezia şi viaţa sa. Prima sa carte, Geraldine (1969) este ţinta unor atacuri orchestrate de Scânteia, dar este comentată elogios în presa literară de Ion Negoiţescu, Radu Enescu şi alţii. După retragerea din librării a celei de-a doua cărţi, Acceptarea iniţială (1971), în urma « tezelor din iulie », emigrează şi se stabileşte în Franţa. Debutează pentru a doua oară cu texte scrise direct în franceză în revista editurii Minuit în 1977, continuând de atunci să publice poeme, fragmente de proză, eseuri şi traduceri în numeroase reviste de limba franceză, precum şi şapte cărţi de poezie în această limbă, Pour un complot mystique (1982), Audience captive (1988), Balayeur devant sa porte (2000), Le pont Charles de l’Apocalypse (2003), Cage centrifuge (2003), L’Unite a demenage dans le monde d’en face (2010), La moquette de Klimt (2012).
În 1981 obţine un doctorat în psihologie socială la EHESS (Paris), şi după un an de studii post-doctorale la Universitatea din Berkeley (USA), lucrează mai întâi ca cercetător asociat la CNRS (Centre National de la Recherche Scientifique), şi după aceea ca psihoterapeut într-un serviciu public de psihiatrie din apropierea Parisului. În 2008 publică Mocheta lui Klimt (Carta Românească), prima carte scrisă în româneşte după o pauză de aproape treizeci de ani, iar în 2009 o carte scrisă la patru mâini cu prietenul său, poetul Dan Stanciu, Dimensiunea « Umbrella » (Art). Anul acesta îi apare la editura Paralela 45, Perioada translucidă, care cuprinde totalitatea poemelor scrise în limba română din 1965 până acum.
Cristina Budar a urmat cursurile Facultăţii de Arte Decorative şi Design, din cadrul Universităţii Naţională de Arte, secţia de Ceramică Sticlă Metal, profil Ceramică (promoţia 2008), apoi masterul la aceeaşi facultate. În 2010, a primit Premiul Universităţii Naţionale de Arte din Bucureşti. A participat la mai multe expoziţii de grup, în ţară şi internaţionale.