De curând, la Editura Publica, a apărut volumul ”Încântare. Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți” de Guy Kawasaki. Traducător: Anda Sebeși.
”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” Guy Kawasaki
”Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial.” Sir Richard Branson, fondator Virgin Group
”Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă.” Robert Cialdini, autorul cărţii ”Influence: Science and Practice”
”Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple.” Steve Wozniak, co-fondator Apple
”Cel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace.” Michael Gartenberg, director Gartner
Guy Kawasaki a fost evanghelist şef la Apple. Este de asemenea şi co-fondatorul Alltop.com (o revistă online cu subiecte populare pe Web) şi managing partner la Garage Technology Ventures. Cărţile sale s-au bucurat de un enorm succes în rândul publicului și sunt traduse în mai multe limbi de circulație internațională, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licențiat în științe umaniste în cadrul Universității Stanford şi deține un MBA obținut la UCLA.