În cadrul proiectului „Muzeul cunoaşterii şi alte întâmplări”, Lia şi Dan Perjovschi realizează mai multe evenimente. Astfel, marţi, 18 octombrie 2011, şi miercuri, 19 octombrie 2011, între orele 11.00 şi 17.00, la Club Electro Putere (Calea Bucureşti 65, Craiova), cei doi vor desena pe faţada clădirii. Joi, 20 octombrie 2011, de la ora 10.00, Lia şi Dan Perjovschi vor organiza un workshop motivaţional, iar vineri, 21 octombrie 2011, de la ora 19.00, tot la Club Electro Putere, va avea loc vernisajul expoziţiei „Muzeul cunoaşterii şi alte întâmplări”.
Lia Perjovschi construieşte instituţii şi platforme pentru cercetare şi rezistenţă intelectuală. CAA, arhiva de artă devenită centrul de analiză al artei, a fost înglobată după anul 2000 în KM – Knowledge Museum (Muzeul Cunoaşterii). KM încorporează toate proiectele cumulative (glob collection, bags collection, arhivă de multipli) şi toate practicile de cercetare (Istoria artei subiective, Mind Maps, Timelines) ale artistei, la care se adaugă obiecte achiziţionate din magazinele muzeelor de toate felurile de pe toate meridianele lumii.
Muzeul Cunoaşterii este o instituţie şi o practică multidisciplinară care, deocamdată, are forma unui plan sau kit de prezentare. Departamentele muzeului (corp, pământ, artă, cultură, cunoaştere, ştiinţă, univers) au forme şi desfăşurări spaţiale variabile. Scopul final este realizarea acestui muzeu şi toate prezentările, expoziţiile sau workshopurile de până atunci devin stadiile lui pregătitoare.
Dan Perjovschi mixează caricatura, desenul şi grafitti-ul într-un limbaj critic. Sursele desenelor sunt mass media şi observarea minuţioasă a cotidianului. Simplu spus Perjovschi desenează pe pereţi. Proiectele lui sunt temporare şi fragilitatea dă seriozitate unor desene bazate pe umor. Fiecare desen este o sinteză a unei situaţii sau mentalităţi complexe, iar împreună alcătuiesc o frescă a societăţii locale şi globale din acel moment. Site specific şi time specific.
Tehnologia-gadget, lipsa de comunicare a unei lumi plină de celulare, jeep-ul şi skateboard-ul, boala vacii nebune şi gripa aviara, bogaţii săraci cu duhul, propaganda consumistă sunt motive care reapar în toate proiectele. Datorită caracterului lor deschis, desenele lui Perjovschi fac legătura cu spaţiul public şi de aceea pot transla uşor pe exteriorul muzeului şi nu în interiorul lui.