La Editura Publica apărut volumul “Steve Jobs. iLeadership pentru o nouă generaţie” de Jay Elliot şi William S. Simon, în traducerea Mihaelei Sofonea. În “iLeadership”, Jay Elliot oferă pentru prima dată cititorilor oportunitatea de a-l cunoaşte pe Steve Jobs aşa cum doar unul dintre cei mai apropiaţi colaboratori ai săi a avut ocazia să o facă. De la şedinţele cu privire la dezvoltarea produselor până în laboratoarele de design, trecând prin întâlnirile din cadrul consiliului de administraţie şi apariţiile sale în minunata lume din Silicon Valley, cititorii vor putea parcurge povestea autentică a acestui ,,Boy Genius” care a revoluţionat tehnologia şi lumea în care trăim – felul în care muncim, ne jucăm şi comunicăm.
Jay Elliot a muncit umăr la umăr împreună cu Steve Jobs în calitate de vicepreşedinte Apple şi dezvăluie în paginile de faţă stilul unic de leadership specific lui Steve, iLeadershipul, unul care se bazează pe patru principii călăuzitoare: produs, talent, organizaţie, marketing. Volumul aduce în prim-plan provocările şi drumul sinuos parcurs de CEO-ul celor de la Apple pentru obţinerea aprecierii de care se bucură în prezent la nivel mondial.
„Am cunoscut şi am muncit alături de lideri de la IBM şi Intel; i-am întâlnit pe unii dintre cei mai influenţi lideri şi gânditori din mediul de afaceri, incluzându-i aici pe Jack Welch, Buckminster Fuller sau Joseph Campbell, şi am discutat despre noua paradigmă în cultura organizaţională cu Peter Drucker. Steve face parte dintr-o categorie aparte.” (Jay Elliot)
„O lucrare fascinantă care mistifică, dar în acelaşi timp şi demistifică, relaţia Jobs/Apple. O lectură minunată pentru toţi cei care doresc să-şi alinieze viziunea la acuitatea detaliilor.” David Allen, autorul bestsellerului Getting (Things Done)
„Steve Jobs este un lider revoluţionar şi un gânditor despre care s-au scris multe rânduri. Dar, pentru prima dată într-un volum, Jay Elliot explorează în profunzime stilul unic de leadership al lui Steve Jobs, unul care a schimbat pentru totdeauna viaţa noastră şi a celor din jurul nostru.” (Howard Behar, fost preşedinte Starbucks Coffee şi autorul cărţii “It’s Not About the Coffee”)