Luni, 7 februarie 2011, ora 13.00, la Sala de Muzică a Muzeului “George Enescu” din Bucureşti, a avut loc prima întâlnire a Comitetului de Brand, la care au participat reprezentaţi ai sponsorilor şi partenerilor. Întâlnirea a fost condusă de Aneta Bogdan, preşedinte BRANDIENT.
La întâlnire au participat reprezentanți ai Primăriei Municipiului Bucureşti – ArCUB, SRR și TVR (Co-producători), UNICREDIT ȚIRIAC BANK (partener principal), ENEL, ROMPETROL şi „Întâlnirile JTI” (parteneri), TAROM, DACIA (transportatori oficiali), ING, BORSEC (sponsori), Adevărul Holding, Realitatea TV, Fundația ART PRODUCTION, Ogilvy Public Relations Worldwide, reprezentanți ai ANTENA 3 şi Realitatea TV, “Tudor Tailor Invest”, „LaMama”, „Valvis Holding”.
Scopul întâlnirii a fost de a trasa regulile generale de funcționare a acestui Comitet de Brand, începând de la sublinierea valorii evenimentului.
“Festivalul Internațional George Enescu nu este numai un brand cultural, este și un brand de destinație (peste 8000 de turiști vizitează Bucureștiul cu această ocazie), în plus intră în componența unui program de națiune, fiind un produs excepțional.”, a subliniat Aneta Bogdan, președinte BRANDIENT
Reprezentanții BRANDIENT au creionat liniile generale și soluții inovatoarea pe care partenerii și sponsorii au libertatea să le aleagă odată cu asocierea cu acest brand.