Prima ediţie a BookLand, care se va desfăşura în perioada 15-17 aprilie 2011, la AFI Palace Cotroceni, va aduce laolaltă atât edituri care vând carte tipărită, cât şi librării online. Poziţionându-se ca un « târg de carte urban », BookLand îşi propune încă de la prima ediţie să creeze multiple oportunităţi de interacţiune cu cititorii într-un spaţiu modern şi printr-un format multimedia adaptat tendinţelor actuale ale consumului de carte.
Printre zecile de expozanţi înscrişi deja, se numără atât edituri care vând în principal carte tipărită, cât şi librării online precum BuyBooks. “BuyBooks este la ora actuală cea mai mare librărie online din România, tocmai de aceea prezenţa noastră la un târg de carte de amploarea BookLand este obligatorie. Vrem ca cititorii să afle că avem o ofertă variată, că am depăşit 15.000 de titluri în stoc şi că, pe lângă literatură, le putem oferi cea mai bogată colecţie de cărţi de specialitate disponibile în limba română. Şi unde ar putea o librărie online cu zeci de mii de titluri să-şi comunice mai bine şi în mod direct oferta dacă nu la un târg de carte cu sute de mii de vizitatori, desfăşurat într-un format care încurajează consumul de carte?”, a declarat Relu Botinant, general manager al librăriei online BuyBooks.
“Noi ne bucurăm să ştim că BuyBooks participă pentru prima dată cu stand independent, iar asta taman la prima ediţie BookLand. Va fi un parteneriat pe termen lung, cu siguranţă!”, a spus Ana Maria Aleca, Project Manager BookLand.
BookLand este un spaţiu social alternativ în care vizitatorii pot răsfoi şi cunoaşte cărţile, se pot bucura de titluri noi sau de opere consacrate şi pot descoperi audio şi e-book-uri. Circa 150 edituri vor expune la BookLand cărţi din toate domeniile, albume, ediţii de colecţie, dicţionare. Cărţile vor fi înconjurate de spectacole de muzică şi dans, de evenimente pentru cei mari şi cei mici, sau de lansări multimedia.