De curând, a apărut numărul 21 al revistei “No14 Plus Minus. Contemporary Music Journal”.
Din sumar, ancheta “ce muzică ascultăm de Crăciun” răspunde celor mai exigent gusturi. “De CRACIUN, în familie, prefer să ascult un disc “Electrecord”, din cele de odinioară, cu colinde tradiţionale laice culese şi redactate de George Breazul în volumul “Cartea Satului”, interpretate de copiii din Palanca-Stoeneşti (jud. Giurgiu). Sunt melodii arhaice, simple, cântate cel mai adesea la unison, în moduri infraoctaviante, majoritatea de aliură minoră. Le ascult şi pe 23, când împodobim bradul, dar, desigur, şi în seara de Ajun. Mai ascult şi setul de colinde interpretate de Corul Madrigal – piese prelucrate de compozitori români clasici, pe baza unor melodii de colind autentic, multe dintre ele fiind cu tematică religioasă. Într-o vreme (anii ’91-’94), eu însumi am organizat nişte echipe de cercetare etnomuzicologică în diferite zone ale ţării.”, a scris compozitorul George Balint.
Dintre rubricile acestui număr, mai semnalăm: Olivia Bălănescu, “Crăciun în Kerala”; George Anca, “Crăciun în Rajsamand”; Veronica Anghelescu, Gânduri pe marginea Festivalului Meridian 2010. Concertul Cvartetului “Florilegium”, Fotoreportaj şi Video – conferinţa de presă; Otilia Pop Miculi, “Dialogul om-divinitate (II)”; Adrian Georgescu, “Înregistrări istorice din arhiva Radiodifuziunii Române. Convorbire cu Ana Blandiana”; Veronica Anghelescu: Olivier Messiaen – Transports de joie d’une ame pure.