Astăzi, 1 noiembrie 2010, ora 16:00, la Librăria Cărtureşti, Iulius Mall (Timişoara), va fi lansat volumul „Secretele relaţiei cu presa” de Larisa Toader, Editura Universul Juridic .
Cu această ocazie Larisa Toader va ţine un curs gratuit pe tema “Cum organizezi eficient un eveniment de presă?”, la care pot participa jurnaliştii locali, participanţii la workshop-urile “Buticul de PR” şi, în funcţie de spaţiul disponibil (cu condiţia confirmării prealabile pe adresa gelu.jilavu@russenart.ro – prenume, nume, telefon si adresa de e-mail), studenţii sau specialiştii de relaţii publice clujeni.
„Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz” este prima carte cu informaţii practice din domeniul comunicării, adresându-se tuturor celor care doresc informaţii concrete despre activitatea specialiştilor în relaţii publice, fie că sunt manageri, jurnalişti, reprezentanţi ai ONG-urilor sau studenţi. Cartea şi-a propus să ofere cititorilor o prezentare reală a activităţii din agenţiile şi departamentele de relaţii publice, fiind în acelaşi timp un instrument de promovare neconvenţională pentru parteneri. Totodată, este prima carte publicitară din domeniul comunicării, beneficiind de sprijinul a peste 20 de parteneri, din diferite domenii de activitate.
Lucrarea este primul volum dintr-un proiect mai amplu, intitulat „Buticul de PR” şi este scrisă într-un limbaj accesibil, familiar, fără termeni academici, cuprinzând informaţii detaliate despre stilul de lucru şi principalele instrumente folosite în relaţia cu presa, în cadrul agenţiilor de comunicare. Alături de studiile de caz, în cadrul fiecărui capitol există câte o rubrică specială intitulata De-ale lui Stan Patitu, cu sfaturi practice şi soluţii la probleme des întâlnite în activitatea de relaţii publice.
Larisa Toader este Managing Director la Russenart Communications şi principalul trainer al cursurilor din seria “Buticul de PR”. Are o experienţă de 10 ani în comunicare şi relaţii publice, din care 7 ani în agenţii de PR româneşti şi multinaţionale, ocupând în ultimii 3 ani diverse poziţii manageriale. Datorită activităţii desfăşurate în mai multe companii a dobândit o cunoaştere aprofundată a diferitelor stiluri de lucru şi instrumente folosite atât pe piaţa românească de relaţii publice, cât şi pe cea internaţională. A lucrat atât în agenţii multinaţionale (Ogilvy, Leo Burnett – prin Starlink, Civitas Global Ketchum), cât şi în agenţii de comunicare româneşti (Prais Corporate Communications), sau în instituţii de stat (Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA).