Revista Flacăra şi-a lansat în data de 12 august 2010 site-ul oficial: www.revistaflacara.ro. De-a lungul celor 99 de ani de la apariţia primului număr, “Flacăra” şi-a dedicat paginile sale efortului de promovare a educaţiei, a culturii şi a performanţei ştiinţifice.
Vizitatorii site-ului vor avea posibilitatea de a citi articolele şi dosarele care apar în format print. În plus, cititorii revistei „Flacăra” vor putea consulta numere vechi, în arhiva special creată pe site. Aceasta va fi îmbogăţită constant, pentru a putea oferi accesul la subiecte abordate în numerele anterioare ale revistei. În acest moment, arhiva, disponibilă pe site, cuprinde toate numerele revistei, începând cu luna august, 2008, până în prezent.
Site-ul www.revistaflacara.ro a fost realizat în urma unui parteneriat între Publicaţiile Flacăra şi Bakemono, online publishing&development. Fidel spiritului revistei, site-ul va avea un conţinut 100% original, rezultat direct al jurnalismului de calitate, al echidistanţei şi al talentului echipei de ziarişti de la Flacăra.
Primul număr al revistei “Flacăra” a apărut în data de 22 octombrie 1911. Fondator şi director – Constantin Banu. Adoptând o stilistică proprie marilor publicaţii culturale europene, revista s-a bucurat de un succes imens în epocă, adunând în jurul ei cele mai prestigioase condeie ale momentului, cum ar fi: Caragiale, Delavrancea, Agârbiceanu, Vlahuţă, Victor Eftimiu, Sadoveanu, Coşbuc, Minulescu, Bacovia, Cincinat Pavelescu etc. În timpul primului război mondial, “Flacăra” îşi încetează apariţia, revenind în atenţia publicului în anul 1922.
În apropierea celui de-al doilea război mondial publicaţia îşi încetează din nou apariţia. În luna mai a anului 1952 apare noua serie a revistei “Flacăra”, „revistă lunară social-politică şi literar-artistică”. Multă vreme, a fost singura revistă ilustrată din România.
După decembrie 1989 apare o nouă revistă “Flacăra” care încearcă să reînnoade firul tradiţiei instaurate de către fondatorul ei. Se relansează într-un format grafic şi editorial nou şi original în 2001, devenind singura revistă de interes general din ţară. Rebranding-ul din decembrie 2009 creează un nou concept editorial şi o formulă grafică modernă care se adresează cerinţelor cititorului actual, încercând să ofere, în fiecare ediţie, o perspectivă nouă şi unică asupra societăţii în care trăim.